luni, 9 martie 2009

Cum am devenit golan!

Ca sa il parafrazez pe Mihail Sebastian. Motive sunt o gramada, da n-are rost sa le insir aici. Daca altii au devenit ninja (nu, nici o aluzie) atunci eu o sa fiu golan si mai mult decat atat. Pana la urma Romania e o tara de golani, asa ca am decis sa ma integrez. Deci, o sa ma imbrac prost(magazine sunt o gramada, nu dau nume, incepe cu Ken si se termina cu lo), o sa beau redbull cu uischi (am vazut io intr-o seara, intr-un club de cacat cum se face amstecul, cam 19 parti de redbul sau suc de mere si o parte de uischi din ala de care bea presedintele), n-o sa mai semnalizez cand schimb banda, o sa parchez pe trotuar ca sa nu mai las loc pentru pietoni, o sa arunc cutiile de redbul pe geam, ma apuc de ascultat minimal techno si pe masura ce mai imi vin idei le pun si pe alea in aplicare. WTF, fuck beeing polite! A si inca ceva, o sa imi cumpar doo perechi de pantofi sport de la puma, acelasi model dar culori diferite si o sa port unu de o culoare si altu de cealanta culoare. Chiar ma mir ca nu s-a gandit nimeni la asta pana acum.

P.S. Articolu asta n-are poze, nu mai insistati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu