luni, 23 martie 2009

Behind the name

In caz ca va intrebati (sau in caz ca nu va intrebati) Arth Goldau nu e un nume. De fapt e un nume de gara dintr-un un mic oras din Elvetia (tara aia curata unde toti oamenii fac ceasuri si mulg vaci mov, asta cand nu lucreaza la banci), oras care se cheama doar Arth. Arth Goldau e un nod feroviar, si am ajuns acolo acum cateva luni, din intamplare, sau mai bine zis deoarece mi-a fost prea somn sa cobor din interregio-ul minunatei SBB CFF FSS (un fel de CFR elvetian , dar n-au in comun decat cele 3 litere) la Luzern. Asa ca m-am trezit (la propriu) in Arth-Goldau unde am baut o cafea, am mancat un fel de croisant (nu foarte scump, sau nu atat de scump pe cum m-as fi asteptat)si am fumat vreo 2 tigari, dupa care m-am urcat intr-un regio care a ajuns in cele din urma la Zurich. N-as putea sa zic de ce, dar imi ramasese in cap numele asta, de pe vremea cand imi placea geografia, asa ca mi-a parut bine intr-un fel. Pun aicia si o poza, doar ca sa ma simt eu bine si sa ma gandesc ca nu mi-ar displace sa traiesc acolo. Cica unii se plang ca Elvetia e boring, ca e prea multa liniste. Da, oare as putea sa traiesc fara maidanezi, gropi in trotuare, baltoace, masini parcate pe trotuar, motoare turate in miezu noptii si restu de "minunatii" care ma inconjoara? Well, mai mult ca sigur ca da, chiar daca nu imi place sa schiez.

P.S. Alt nume care ma fascineaza e Bellinzona, doar ca acolo n-am apucat sa cobor din tren:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu