joi, 19 februarie 2009

Wacht am Rhein

Adica aici este vorba de un loc pe gustul meu. Belgienii sunt renumiti pentru ciocolata lor fina si pedofilie, suedezii pentru Volvo si Ericson, italienii pentru pizza&pasta si probabil si A.C. Milan, olandezii pentru marij...asta Van Gogh si biciclete, francezii pentru vin si probabil ca mai e ceva da nu imi vine in minte acuma, grecii pentru scandal si lupte de strada, turcii pentru shaworma si baclavale, bulgarii pentru zarzavaturile excelente, elvetienii pentru ceasuri, spanioli pentru tauri, englezii pentru fotbal adica Vinnie Jones si Fisherman's Friends, cehii pentru hochei si actrite din filme rezervate adultilor, ungurii la fel, da fara hochei, polonezii pentru mustati, sarbii pentru violenta, austriecii pentru Dolfi (adica Hitler, pentru cei carora nu le-a placut istoria si cartea in general si ne citesc din Q7), rusii pentru apa plata cu gust de vodca,romanii pentru suruburi si locul care imi place mie e renumit si pentru bere, da nu de asta imi place (a se face abstractie de fatul ca scriu asta in timp ce savurez o bere Be*k's). Deci pentru cititorii nostri mai lenti, e vorba de Germania, adica Deutschland in germana, care, ati ghicit, e limba oficiala. Bine e si turca, da facem abstractie de asta. Apropo de turci, fac astia un kebap incredibil in Germania. 

Cred ca poza vorbeste de la sine. QED. Germany RULZ! Si carnatii aia ,sunt chiar buni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu