sâmbătă, 28 februarie 2009

Alaska

Bineinteles ca si acest post are legatura cu domnul Putin. Pentru cei mai lenti, care inca nu s-au prins, domnul Putin e rus, si americanii au cumparat Alaska de la rusi in 1867, an in care in Romania nu se intampla nimic. N-are prea mare legatura, dar nu am mai amintit de ceva vreme de domnia sa si ma gandeam ca poate va era dor.

Aici in mana cu un nou model de avion, (de fap nu e foarte nou, e un Tu-160 Blackjack pentru cititorii nostrii semianalfabeti care ne citeste cu interes la macsim), ceea ce ma duce cu gandul la bere, deoarece avionul, cum bine am invatat la ora de religie din scoala primara este construit din aluminiu intocmai ca si cutiile de bere. Wow, ce coincidenta, cum spunea un prieten de al meu, acum profund afectat de criza. (sa vedem daca ne citeste si daca se prinde, eu zic ca nu, niciodata nu l-a dat desteptaciunea afara din casa, si din cauza aia s-a si ales cu gaura si nu cu covrigul) 

In imagine se poate observa un pahar cu aceasta magnifica bautura, si anume Jacobsen Saaz Blonde, savurata de subsemnatul la Carlsberg Beer Museum (si nu spun asta ca sa ma dau mare ci doar ca sa vedeti ca vecinii nostri danezi au si un un muzeu dedicat berii, in timp ce la noi poti intalnii, spre exemplu, Muzeul Taranului Roman, la care, sunt convins, dau navala turistii). Ca sa revenim, berea de care ziceam se caracterizeaza prin citez brewed according to Belgian traditions for light, top-fermented beers - “Blonde” is the traditional French word for light-coloured beers. The distinguished Czech malt Saaz, with its aroma of pine needles gives a rounded, aristocratic flavour. Extract of angelica adds a hint of juniper flavour to complement the fruity taste of the yeast am incheiat citatul, si de tradus nu pot ca nu vorbesc daneza decat dupa ora 12 noaptea si doar daca am ceva la bord, ceea ce nu e cazul.

Bineinteles ca va intrebati ce legatura au toate cele de mai sus (asta daca treceti ca gasca prin apa sau ca mine prin masterat, pe langa cunostintele pe care le puteti dobandi prin simpla lecturare) cu Alaska. Pai n-au nici o legatura, da asta nu m-a oprit niciodata.

Si totusi...

Macar atata legatura sa existe. (da, tanti din poza este guvernatoru statului Alaska, Sarah Palin pe numele ei, cunoscuta si prin faptul ca a fost personaj principal in mai multe filme pentru adulti (din alea la care se uita niste prieteni si imi povestesc si mie). Ma rog, n-a jucat ea, ca nu e cazul, dar despre ea era vorba.

Si daca tot veni vorba de Palin, nu stiu cum dracu da eu iar imi aduc aminte de Putin. Nu nu's obsedat, da uitati-va si voi si p-orma aruncati cu pietre sau cu telefoane, ca pe stadion in Turcia.

quad erat demonstrandum (asta e in greaca veche, pentru cei care inca n-au terminat seralul).... Putin e ubicu. Mai ubicu ca George Uhl si probabil singurul om care il poate bate pe Chuck Norris. Be very afraid!

P.S. Acum realizez, ca in acest post am atins toate probleme existentiale prezentate pana acum pe larg in cadrul acestui proiect dezvolat ca sa imi creasca mie alter-ego-ul. Toate mai putin una, si anume Germania. Ei bine acum am atins-o si pe asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu