vineri, 10 aprilie 2009

Lead don't follow

Sa revenim la una din iubirile vietii mele si anume berea. Recent cei de la Bergenbier (Anheuser-Busch InBev, whatever) s-au gandit ei sa schimbe eticheta. Boon, nimic deosebit pana aicia. Doar ca s-au inspirat un pic cam mult dupa eticheta unei beri mult mai celebre si mai bune, adica Staropramen (unul din motivele pentru care iubesc Praga si care e produsa tot de Anheuser-Busch InBev, wow, ce coincidenta). Poate mi-se pare mie, poate nu....

Copia:


si originalul:

Ma asteptam la ceva mai multa originalitate, dar pana la urma doar sunt belgieni si cum bine stim belgienii au inventat doar ciocolata si pedofilia, iar ciocolata a aparut doar ca sa ii atraga mai usor pe copii. (recunosc, aceste vorbe de duh, nu imi apartin:D)

P.S. Deci e mai rau decat credeam. Si vecinii cu ceafa lata si cultivatori avizi de castraveti, au o bere similara ca si look. E vorba de Kamenitza, berea care m-a invins la Silistra, dupa ce am rezistat eroic la vreo 5 Zagorka. Si e tot o mana de belgian in spate....

Ne-am dat dracu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu