joi, 23 aprilie 2009

Beer against the world

O sa luam o scurta pauza in ceea ce priveste prezentarea oraselordin Europa pe care am avut ocazia sa le vizitez si o sa revenim la vechile noastra obsesii. Da, e vorba despre bere si despre Putin. 

1. Berea. M-am gandit sa prezint publicului avid colectia mea nepretuita de cutii goale de bere (da le-am golit de unul singur, un efort titanic e adevarat si nu, n-am nevoie de ajutor pe viitor). Beat this! Cine recunoaste cel putin 20 de marci de bere are ocazia sa faca cinste cu una. 

2. De curand am aflat din surse atat de sigure incat nu pot fi contrazise, ca domnul Romanian Ninja (baiatu ala cu cagula, caruia ii fac onorea sa ii prezint blog-ul pe acest magnific site) s-a dat si el cu Putin. Dovada? Ei bine, uite-l, in planul secund al acestei imagini luate pe ascuns. In curand, tare mi-e teama ca baiatu asta o sa se apuce si de fumat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu