joi, 16 aprilie 2009

Comune di Roma

Toate drumurile duc la Roma, deci invariabil am ajuns si io acolo. Prima data am vazut Roma de sus, din MD-82-ul hodorogit al sublimei Alitalia si arata cam asa:

A doua oara a fost cu noroc, noroc cu Ryanair si tarifele lor mici si noroc cu Serdar care a locuit o perioada la Roma, pe vremea cand juca la Lazio. Acuma s-a transferat in alta parte. Asa ca am vazut si io Roma de jos, ca tot omu. Via Pisa (cu arhicunoscutul club de fotbal omonim si mai putin celebrul turn din Pisa). De jos arata mai bine, tre sa recunosc. Are un farmec aparte, si cre' ca de vina sunt locuitorilor, adica aia de l-au votat pe Berlusconi, adica italienii. N-are rost sa amintesc de Coloseum, Foro Romano, Vatican si altele asemenea ca a auzit toata lumea de ele, asa ca o sa zic doar ca mi-a placut in Trastevere, cartierul de pe malul Tibrului caruia nu stiu de ce italienii ii zic Tevere. Well... Si mi-a mai placut Campo Dei Fiori, si bineinteles mi-a placut si berea Moretti la 0.66. In rest frumos, cald si aglomerat. Shopping n-am facut ca imi uitasem Amexu acasa si in plus nu iera ca la Milano, nu e acelasi feeling domle. A si mi-a placut si un fel de piata  numita "Quattro Fontane" care nu stiu ce inseamna da erau patru fantani acolo, deci e posibil sa aiba ceva legatura. Si in buna traditie, si mai ales pentru domnu Romanian Ninja (sa traiasca!) pun si niste poze, ca altfel domnia sa adoarme daca e numai text. 


Si inca una la final, tot din Roma, cu 2 blonde:) din care una sigur era olandeza, dupa eticheta.

P.S. Multumiri sponsorilor nostrii fara de care acest articol n-ar fi fost posibil. O sa ii amintim in numarul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu