duminică, 6 decembrie 2009

De sezon part II

Salut pe aceasta cale luna decembrie si multele sarbatori pe care le aduce, sarbatori ce presupun multe zilele libere si evident multa bautura. Si eventual ceva cadouri. Astea's partile bune. Partile rele sunt colindele care rasuna peste tot, inclusiv la toalete, oamenii care poarta caciuli de Mos Craciun, si faptul ca tre sa mai si faci cadouri, nu numa sa primesti. Si poate si eventuala mahmureala ce urmeaza cosumului excesiv de alcool, da asta nu e chiar atat de rau. Mai sunt si sms-urile alea stas cu "miros de brad, aroma de cozonaci, etc", pe care eu personal nu le suport si alea "in noul an sa fim mai buni, mai intelepti, mai generosi si mai cumpatati". Pai daca toata viata n-am fost nici bun, nici intelept, nici generos, ce sa mai zic de cumpatat, de ce crede cineva ca o simpla schimbare de data o sa ma schimbe si pe mine? Era sa uit de celebrele hotarari care se iau gen "de la anu, ma las de fumat, de baut si tot asa". Am incercat si io acum vreo 3-4 ani sa ma las de fumat dupa 1 ianuarie, da m-a prins miezu noptii cu tigara in gura si am fost nevoit sa continui sa fumez, ca doar promisesem ca ma las de la ora 0 si era deja ora 0 si ceva. In continuare o melodie care mie imi place...Corner of my room interpretata vocal de Turner Cody, un nene de peste ocean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu