luni, 16 noiembrie 2009

Satire state of mind

Adica imi fortez un pic limitele (habar n-am ce ar putea sa insemne asta, dar suna bine) si il parafrazez pe sotul lu Beyonce si ultima creatie vocal-instrumentala a acestuia, Empire state of mind, adica asta de mai jos :



Si ca sa revenim, mereu m-a inspirat New Yorkul (aka The Big Apple, Gotham, The City That Never Sleeps, The Capital of The World (Caput Mundi), The Empire City, The City So Nice They Named It Twice, The City) desi n-am fost in viata mea acolo si singura legatura palpabila sunt semafoarele galbene pe care le vad in fiecare zi in orasu natal...Am senzatia ca m-as simti ca pestele in apa, si nu datorita englezei mele impecabile (acolo se vorbesc peste 170 de limbi, deci gasesc eu cineva sa ma inteleaga) ci pentru ca orasu ala e cate putin din toate, adunate la un loc. It's not a concrete jungle, it's a human zoo...si cred ca as avea si eu loc intr-o cusca pe acolo pe undeva si as avea chiar si ceva succes la public.

2 comentarii:

  1. ti-am zis ca trebuie sa ajungem macar odata in THE City...sa fie de la Seinfeld?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu sigur de la ce e, dar trebuie sa ajungem:))

    RăspundețiȘtergere