luni, 4 mai 2009

Où sont les neiges d'antan?

In vremurile bune, de 1 mai la Neptun era circ. Lume ca la balamuc venita de prin toata tara, hotelurile alea naspa erau pline, terasele la fel, alcool, multe masini de tot felu si locuri de parcare din parti, alcool, scandaluri, sticle sparte, alcool, DIAS, mobiler aruncat de pe la etajele superioare ale hotelurilor, batai si sa nu uit de alcool, valuri de alcool. Ce sa mai, era "the place to be" pentru toti adolescentii din Romania. Tre sa recunosc, si nu cu parere de rau, ca am fost si eu vreo 5 ani la rand pe acolo, am stat cate 7 in camera, am baut, am facut poate si ceva scandal, ma rog, in ton cu vremurile. Anu asta, am ajuns mai mult din intamplare prin Neptun, unde era circulatia oprita prin centru statiunii, hotelurile inchise, terasele pustii, locuri de parcare la greu, o scena montat pe strada, unde se produceau niste oameni la laptop, si vreo 30 de speriati, din care jumate erau jandarmi, pompieri sau de la salvare. Plus cativa politisti comunitari. Maidanezi nu prea erau, se refugiasera pe sub copaci, speriati de muzica, care mie personal imi amintea de sunetele alea pentru indepartat tantarii. Am pus si o poza, in caz ca nu ma credeti pe cuvant.

Deci in concluzie, e criza si sta lumea acasa. Sau poate nu le-a placut muzica.

7 comentarii:

  1. ce scandal ai facut tu ma?:)))poate doar ca nu ii lasi cheia lui serdar la receptie :D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci cine era al 7-lea?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai urma sa zic ca te-ai si batut pe acolo :D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi mah "scandalagiule", nu cumva tu il batusei pe Selvis acum vreo 5 ani in Neptun?:))...serios vorbind acum, cum sa fie criza dom-le??? D-NA MINISTRU UDREA a zis ca au fost 100.000 de turisti pe litoral de 1 mai...acum a uitat sa preziceze de care litoral era vorba ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nuti? nuti udrea? lasa mah, ea traieste intr-o lume paralela:))

    RăspundețiȘtergere