sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Hip-hop de la antipozi

Mereu mi-a placut cuvantu antipozi si ma bucur ca acuma am ocazia sa-l folosesc. (de asemenea mai imi plac cuvintele "ubicuu", "eleron", "genial" si "evident" si caut sa le folosesc cat mai des pot:) ) Am gasit din intamplare pe net, niste baieti din tara cangurilor (Australia, ca in Austria nu cresc), pe numele lor MCs Suffa (Matt Lambert), Pressure (Daniel Smith) si DJ Debris (Barry Francis) adica Hilltop Hoods. In 2003 oamenii astia au scos o bucata numita The Nosebleed Section, care suna foarte fresh si imi aduce aminte de rap-ul american de la inceputul anilor 90. As vrea sa scriu mai multe, da nu am talent la recenzii muzicale (sau de alte tipuri), asa ca bag clipu...

"Put me here, and I'm all yours, It's not for the money and it's not for the applause, no" Imi place cum gandesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu