miercuri, 12 august 2009

Caoboiu urban

Am fost la Bucuresti. Doo zile, timp in care m-am plimbat cu metrou, deoarece io fiind de la tara, unde nu e metrou, profit de ocazie ca sa ma plimb pe saturate cand ajung la capitala. Am vazut o gramada de baieti care poarta palarie. Hipsteri, dracu sa ii ia. Palarie, camasa lucioasa cu guleru ridicat, pantaloni d-aia intre scurti si lungi, si conversi de musama gen gheata. Asta e nou trend, plm. Ma rog, ideea e ca tinuta in sine e penibila, da palaria aia e cea mai penibila dintre toate.

Nenea asta, are voie sa o arda cu palarie, ca arata cool asa, da bine pe sticla...

In schimb palariile astea nu sunt cool. Io (ca io sunt ala din poza) am o scuza, ca poza e facuta acum 2 ani, cand nu purta nici dracu din astea, eram usor beat si mai aveam si altceva la bord, si in plus palaria e fuchsia, care inseamna ca e cool si nu gri sobolan ca penalii de la noi. Si nici macar nu era palaria mea.

Deci, in concluzie, nu mai purtati asa ceva ca e de cacat. Si inca ceva. Nu mai purtati asa ceva, mai ales daca natura nu v-a inzestrat cu o inaltime de peste 1,55 ca e si mai de cacat. Si inca ceva. V-am zis ca m-am plimbat cu metrou?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu