marți, 7 iulie 2009

Am invins!

Suntem salvati! Exista sperante de mai bine!

Nu, nu s-a terminat criza, si nici nu stiu cand o sa se termine (de fapt, nici nu prea stiu ce mama dracu e criza asta si ce vrea ea de la mine, da ma rog). Nici incalzirea globala, balenele, sau padurea ecuatoriala, si restu de subiecte fierbinti la concursurile de miss nu dau semne de imbunatatire. E ceva mult mai important si mai profund. Campaniile mele n-au fost in zadar, cuvintele mele si-au gasit ascultatori. Am participat la o nunta, in calitate de invitat (nu, inca nu m-am insurat), unde s-a servit BERE! S-a mai dus un tabu. Am mai trecut peste un obstacol! Fratilor, am invins! Incepand de sambata seara, 4 iulie, lumea e un loc mai bun!


Un comentariu:

  1. mey... se vede ca nu prea umblii pe la nunti... la moldoveni la fiecare nunta se serveste si bere

    RăspundețiȘtergere